Helló Doki!

2010.07.14. 11:59

 

Volt akkora szerencsém az elmúlt 29 évben, hogy a férjemen (+ néhány említésre/említésre se méltó férfin) kívül csakis ugyanaz a nőgyógyász látta legintimebb részeimet. (És tényleg! Nála születtem, nála terhesgondozódtam, és nála szültem!)
A tegnapi napig.
De ne szaladjunk ennyire előre.
Csöpp kislányom mint a szélvész beköltözködött a biztonságot nyújtó anyaméhbe, de azóta hiába teszünk meg mindent, nem akad újabb „bérlője” e remek helynek. Hogy a dolog végére járjunk ellejtettem szeretett doktoromhoz, aki beutalt egy folliculometriára (hüvelyi ultrahanggal ellenőrzik, hogy van e mire lőni, vagy csak vaktában puffogtatunk).
El is ballagtam szépen a vizsgálatra, ahol egy mások által jóképűnek mondott fiatal doktor (továbbiakban: JMFD)elvégezte a vizsgálatot:
-Óóóóó. Nagyon szép petefészke van!- így a JMFD.
-Köszönöm Doktor Úr! Ilyen jellegű bókot még nem kaptam.- felelem udvariasan és kissé zavartan.
-Ezzel meg is volnánk. Minden rendben van. Azt tudnám javasolni, hogy igyekezzen haza, ha érti mire gondolok!-mondá JMFD.
Értettem.
Itt véget is érne a történet, de… Másnap a heti nagybevásárlást intéztük mikor a pénztárnál magam mellé tekintek, hát JMFD álldogál mellettem. Egy tized másodperc alatt lett pipacs piros a fejem és annyira elképesztően zavarba jöttem, hogy még egy „Helló”-t sem tudtam kipréselni magamból. Inkább gyorsan elnéztem a másik irányba és magamban szurkoltam a pénztárosnak, hogy minél gyorsabban járjon a keze és elhúzhassak onnan. Mert a JMFD-ból, most hirtelen JMFP (Jóképűnek mondott fiatal pasi) lett, akivel tegnap több mint intim helyzetbe keveredtem egy asztalon fekve.
Nem hittem, hogy így, 30 fele még ennyire zavarba tudok jönni egy férfi előtt!
 Tanulság: ha egyszer valaha az életben kalandba keverednék egy JMFP-val, sűrűn kellene imádkoznom, hogy sose álljon mellettünk a kasszánál, mert abban a pillanatban buknék le a férjem előtt! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kormargo.blog.hu/api/trackback/id/tr272151079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása